En liten film :)

Här kommer en film på min underbara pojk. Han är så duktig med den där leksaken, att sätta ringarna på pinnen...hahha, så söt :) Eller? Annars idag då, jodå jag har varit flitig. Efter dagislämningen så kom jag hem och läs nu väl mamma: Jag frostade av frysen och städade kylen. Det behövdes kan jag ju säga...OMG!!! det tog evigheter med alla dem där isklumparna i frysen. Jag stod och hackade med kniv för att det skulle gå fortare ...hahahha. Sen blev det lite städning och så sprang ju klockan iväg som vanligt och vips så hann jag inte plugga :( Jag förstår att det låter konstigt att jag inte kunde låta frysen sköta sitt och jag mitt men all is som tinade rann ut på hela köksgolvet och jag fick svabba hela tiden. Ställde burkar som skulle fånga upp vattnet men det rann ut överallt... Fan, jag blir så sur på mig själv för att jag börjar pilla med allt annat men nu är det ju gjort så imon kan jag plugga hela tiden Moa är på dagis :)
Sen under eftermiddagen så kom pappa förbi på en liten fika och prat. Trevligt :) I övrigt har vi inte gjort så mycket...
Nu är det ju Sverige matchen på tv och så här intresserad är jag att jag sitter här och skriver...hahaha. Inte så mycket med andra ord...men kul att dem leder i alla fall :)
Nu ska jag surfa vidare efter roligheter....trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0