En eftermiddag i janstorp

Ja, så var lördagen gången..i stort sett i alla fall. Dagen har rullat på med saker att göra hela tiden, jag har till o med fått plugga lite, dock blev inte en uppgift rätt så det blir till att göra om :( Suck!! Och vid tre tiden körde bilen mot Janstorp och hem till Andreas o Karin. Där blev det lite utomhus vistelse först..det blev hästridning och fyrhjulskörning...hihih. Theo o Moa red på Ludde men Dennis, Eddie, Maria o jag körde fyrhjuling...hahha. Har man provat på det med :) Sen blev det middag och därefter kaffe o glass...Mums!!! Tusen tack för en trevlig em :) Tycker vi om !!! Jag låter bilderna tala för sig själv...













Barnen somnade på vägen hem...Snabbt och det var bara att lyfta in dem och ner i sängen. Dem sover gott :) Nu ska jag o Dennis kolla film och njuta av lördagskvällen. En toppen dag idag...Hörs imon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0