Det är väl så här det ska vara...

Det räcker väl att titta på bilden så förstår ni nog att det ser ganska så upp o ner här...Puh! Likadant alla dagar/kvällar men vad gör det?! Det är väl så det ska vara...eller?!



Hahaha...ja, plocka undan har man blivit världsmästare på nu :)
Eftermiddag gick bra och jag o barnen lekte för fullt. byggde lego och byggde ett annorlunda pussel och vid 18 blev det dags för tecknat och vid kvart över 6 blev det gröt för Albin och sen sängen. Han sover gott. Moa är precis lagd och ligger som vanligt på golvet. Det är väl någon fixidé hon har fått...att hon ska sova på golvet så ner med täcke o kudde där så sover hon där hela natten :) hahha, min tös det. Hon somnar nog snart hon också.
Nu är Dennis också hemkommen och det är dags för söndags mys i soffan. Nästa vecka är Dennis ledig och det känns ljuvligt. Blir mycket tid för mig att kunna träna o plugga, vilket jag behöver. Även tid för oss så klart för att han sen ska bege sig till Revinge igen för nya 3 veckors utbildning :( Men sen är han utbildad brandman, det är min älskling det :)
Nu blir det MYYYYYSSSSSS!!!! trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0