dags att sätta igång

Jodå, så att nu är det dags att dra ner snudan i boken och studera vidare. Fan..de är bara 5 dagar kvar tills tentan och jag känner mig lite orolig. Räkneuppgifterna känner jag mig ganska så lugn på men allt det där andra teoretiska är det lite sisådär med men bara att kämpa på och jag kan inte mer än göra mitt bästa så hoppas vi att det leder till ett G.
Nu är Moa lämnad, Albin leker på golvet och jag ska koka kaffe så jag vaknar...hanns inte med det i morse. Vet ni, nu när det är så mörkt på morgonen så sover barnen länge. Idag vaknade vi inte förrän halv 8, en timme innan vi ska gå till dagis...det blev lite brådis :) Men skönt att få sovmorgon...tycker vi om!!!
Efter dagis idag så blir det lek med Lucas på lekan och sen blir det middag och därefter GYMPA!!! Moas favorit! Nä, till kaffekokaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0