Close up :)

Lördags morgonen är kommen och dennis har begett sig till fysen medbrandkåren. Ingen jour men hantycker det är kul så då ska han ju så klart få göra det. Jag o barnen slappar. Albin leker och Moa kollar på tv...Art Attack är det just nu och helt galet vad duktig han är. De är så kul och inspirerande det programmet. Man får lite idéer :)
Igår hände de inte så mycket, jag stack till gymmet när dennis kom hem och sen var det fredagsmys på HÖG nivå. Det blev hemmalagade hamburgare med hemma gjorda potatisklyftor och det satt som det skulle. MUMS!!!
Det blev två close up bilder på mina underbaringar igår...



                                           

Nu är det ju helg igen och jag har ju sagt att vi ska ha helgplaner framöver för att det inte sk abli så långtråkigt som det kan bli ibland. På denn ahelgen schema står det:

* Till Andreas o Karin på landet för en trevlig em/kväll men hästridning
* Promenader och cykling
* Träning
* Besök av min söta kompis Camilla
* Och kanske lite bak
* Plugga ett par timmar

Det ser ut som en bra och varierande helg med blandning av nöje och nödvändigt...eller?
Trevlig lördag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0