brrrrr....

Ja, nu kan det väl ändå konstateras att hösten är kommen. Idag när gardinen åkte upp så ser man flaggan står ut horisontellt, vilket innebär BLÅST och regndropparna på fönsterrutan, vilket innebär REGN. Den kombinationen är inte en favorit för mig. Åhhhh, vad jag hatar blåst o regn :( Kallt är det också. Går här hemma och fryser nästan hela tiden. Nu MÅSTE vi införskaffa inneskor. men men..
Igår var vi ju på gympan och Moa måste ha varit helt slut för hon sov ända till kvart i 7 i morse....hahha. Jobbigt med gympa, men kul hade hon :) Vi har ätit frukost och knasen till barn som man har till barn tramsar så här..



Moa skulle ju såklart hänga på denna sköna stil...



Knas!
Idag ska jag till biblioteket och skriva ut lite papper inför repetionerna inför tentan. Kanske borde skaffa mig en skrivare för tydligen så kostar det att skriva ut på biblioteket. 5 första sidorna gratis och sen 3 kr/sida därefter....galet. Det kan bli dyrt :( Kankse inte det jag vill lägga mina pengar på...Sen blir det till att plugga det sista och börja repetera.
Nu ska vi borsta tänderna för att sen ta på regnkläderna :( och traska till dagis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0