Bra o dåligt

Ja, börjar med det dåliga....eller tråkiga rättare sagt. Moa ville inte fotografera sig :( *snyft* Lite tråkigt att inte få ett andra dagis foto men men inte mer att göra åt det. Hon vågade inte sa hon :(
Annars har hon i stort sett bråkat hela dagen. Var får hon all sin energi ifrån? Snälla, kan hon vara snäll o ge mig lite då för min ork o energi är i stort sett slut. Orka!!
Det bra o roliga var att när jag tittade i brevlådan idag så låg den här där...



Ny realse på lejonkungen...Woho!! Har velat köpa den länge för jag tycker bara att den är så underbar. Har många minnen till den...eller vad säger du syrran ;) hahhaa...
Så den tittade Moa på direkt när vi kom hem från dagis. När dennis kom hem så stack jag till gymet och körde ett pass...himmelskt skönt :) har fin träningsvärk sedan träningen i tisdags...hoppas detta känns imorgon också. Då blir jag glad. Träningsvärk är den skönaste värken...låter de konstigt?!
Nu ska jag ut o ta en skål med kesella yoghurt för jag är galet hungrig...trevlig kväll alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0