Äntligen!!!!

Jajamen, gissa vad jag såg på hyllorna inne på Ica idag....?!



Äntligen!!!!! är allt jag har att säga.
Förutom Satsumasen som är en favorit så kommer denna på platsen efter. Mums!
som jag har längtat, det är ju så himla gott. Tänk, en riktigt kall och nyöppnad julmust...mmmmm

Jodå, det var det de :) Annars då, blev det kanelbullar igår då?..Nä :( Däremot blev det kanelgifflar, det får gå lika bra det tills vi får tid att baka våra egna kanelbullar. Igår blev det också öppna förskolan efter dagis där Moa fick chansen att leka med Elin och det gjorde dem också. Moa lekte även med lera, spikade på platta och lekte med något annat med muttrar och sånt man ska bygga ihop. Hon har kul där. Albin leker med sitt och ålar runt :)

Idag är det gympa som står på schemat för Moa.
Kl. 17 på onsdagarna går hon tillsammans med massor andra barn på gympa. Så det ska vi göra ikväll. Annars blir det för mig att kämpa på med skolboken och nöta lite.
Nu ska albin ha lunch och sen sova....see you!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0