Äntligen fredag!

Woho!!! äntligen fredag igen...varför jag tycker äntligenvet jag inte..hahha. Det är ara skönt med helgen som kommer efter fredagar och att Dennis är hemma hos oss då. Som jag sagt tidigare så ska jag från o med nu ha planer på helgerna...för det är ju för tråkigt att bara gå hemma o inte göra något...speciellt söndagar.
Så på denna helgen schema står följande:
* Åka o bada
* Hem till mamma
* Hem till Dennis föräldrar
* Shoppa vinterskor till familjen

Tycker jag låter som väldigt trevliga planer...eller vad säger ni?
Nu är Moa lämnad, Albin röjer runt på golvet...själv. Får se hur länge det varar :/ Jag sitter här och idag står det inte mycket på dagens "att göra" lista. När Albin sover ska jag ta tag i bokföringen och arbeta vidare med övningarna. Sla även slappa lite...för en gångs skull.
Jag känner av träningen igår fint...sitter iöverkropp och i mina ben men som sagt....träningsvärk är skön värk :)
Såja, nu kom Albin och klänger och gnäller...dags för vardagen igen.
ha en bra dag alla, bjuder på en höstbild av min älskade Moa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0