2 veckor kvar...puh!

Ja, idag är det måndag, den 3 oktober, vilket betyder att det är 2 veckor kvar till min första tenta. Det blir tenta i Företagsekonomi...puh! så nu blir det en högre växel för att läsa färdigt och sen repetera och sen FÖRSTÅ det också. Kan ju vara en fördel eller?! ;)
Efter dagis lämningen idag så blir det en PW, för att rensa huvudet lite och lyssna på lite bra musik för att bara rikta tankarna åt lite andra håll. När jag sen kommer hem så blir det sängen för Albin och boken för mig. Rättvist...nä, inte enligt mig men o andra sidan så har jag själv valt det. Jag älskar utmaningar och det ska bli kul att klara av skolan.

Där är ett par bra deals inne på  just nu.
Bland annat ansiktsbehandling...du får 60 % rabatt...klicka här 
Eller fem Bailine behandlingar...du får 75 % rabatt...klicka här

Själv väntar jag på en frisör deal...gärna med klipp o färg.
Nu ska ja ta på barnen kläder o rusta upp mig själv för PW. Hörs sen!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0