Zzzzzzz.....snark

Hua mej vad jag är trött idag. Det är väl nu när Dennis kommit hem som jag slappnade av lite mer och inte behövde göra ALLT själv eller tänka på ALLT själv. Nu kan jag koppla bort lite och det kändes direkt att tröttheten kom smygande... *snark*
Dagen idag har varit bra och jag fick en god lunch hos mamma samt en träff med både mor o syster :) tycker vi om!!! Jag har även fått köpt en ny overall till Moa..mörkgrön Everest från Stadium. Blir ärvegods tlil Albin sen :) Köpte även ny mössa till Albin och vantar till Moa. Nu är det vinter...kallt är det. Brrr....
Efter att jag hämtat Moa så åkte vi hem och åt mellis och tog ut hundarna på en runda ihop med Linda, Lucas o Alina. Var ute i 2 timmar och när vi kom hem så hade äntligenmin älskling kommit :) Woho!!!
Idag är båda något utslagna och trötta så får se hur mycket fredagsmys vi hinner med innan båda har somnat...hahha.. Trevlig kväll alla!!!



Fullmåne på vår gata :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0