xc gb b n b b

Ni som vill veta vad rubriken betyder får allt vackert ta o fråga Albin för det är han som har knappat in det :) Hahhaa...undrar vad han menar?! Nu är det snart för sänggång men Moa...hoppas det går bra idag. Rundan med Lucas, Linda o Alina gick bra förutom ett mindre utbrott av Moa där hon prompt skulle ta på sig och knäppa hjälmen själv...Suck! Det gick ju inte så bra och ingen hjälp ville hon ha och vi fick inte gå i heller. Vi skulle stå och vänta på henne trodde hon. Men till slut...som alltid....så fick hon ge sig och vi kunde cykla sista biten hem :)
Vi var ute sammanlagt 1 ½ timme så när vi kom hem satt maten i magen precis där den skulle...Mums!
Därefter har vi lekt och Moa o Albin har busat på ordentligt. Han är så pussig av sig och han blir så lätt upp stirrad av Moa att han går helt bananas...hahha. Kul att se dem :)
Nu bjuder jag på lite bilder från skogsutflykten....





                                                 



                                          

Ikväll blir det mycket mys för sen kommer Dennis vara iväg hela veckan....kommer hem på fredag kväll igen :( Trist, men jag har ju 2 barn och 1 hund så jag har nog att göra ändå :/ Samt att jag kommer få mer tid över till skolan på kvällarna utan att få dåligt samvete för att jag inte är social med Dennis. Så har jag mer tid att ge honom till helgen när han kommer hem istället. 
Nu ska Moa i säng, håll tummarna att de blir en lugn läggning idag....Trevlig kväll alla!!!!!         


Kommentarer
Postat av: FOTO

härliga bilder =)

2011-11-07 @ 12:02:15
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0