Trött mamma :(

dagen till ända...ja, i alla fall dagen med barnen är till ända. Albin sover och snart ska Moa också i säng. För att uppdatera er om sov situationen här hemma så sover Moa numera i sin säng (efter det att jag fixade den). Hon springer dock fortfarande upp x antal gånger och kallar på mig men jag säger inte ett ljud till henne utan går bara upp, lägger henne i sängen och ner igen...Igår gick det fortare än andra dagar wå vi får hoppas att det är på bättringsvägen. Dock är det fortfarande inte kul att springa upp o ner i trappan men men...
Idag vid dagis hämtningen så följde Linda, Lucas o Alina med och sen promenerade vi hem här och det lek bus, middag och fika. Puh!! Som vanligt lika trevligt och skoj och barnen har roligt. Dessvärre har Albin gnällt i stort sett hhhheeeeelllllaaa eftermiddag sedan han vaknade. Vet inte om han var trött eller om det är något på gång :(
Jag är i alla fall ganska så trött i huvudet så får se hur mycket plugg det blir ikväll men annars är tanken att ett par uppgifter till ska bli gjorda. Annars blir det till att slöglo på tv...Trevlig kväll alla!!!!



Moa o lucas smaskar på kanelbullar



Gnällig Albin o Alina väntar på något gott kex :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0