Tisdag med full rulle :)

Ja, det här med att vara "ensamstående" är banne mig uttröttande. det är bara denna o nästa vecka också men ändå... Det går verkligen i 110 i stort sett hela tiden. Idag har varit ytterliggare en sådan dag. Det blev uppstigning, frukost, påklädning, promenad med hundarna, lämning på dagis, hem till Katja för lite god lunch, till Mobilia och lämna tillbaka strumpor och köpa present till Dennis kommande 30 års dag :) hem och ta hundarna ut på promenad till dagis för hämtning. Hem med en super gnällig och trött Moa, matlagning och sen fick det faktiskt bli en film innan sänggång. Som sagt en hastighet av 110. Så här ser i stort sett dagarna ut förutom besöket i malmö, där brukar det istället bli träning och plugg.
Och det som gör mig mest glad o stolt över mig själv och alla andra som klarar detta är att jag KLARAR det faktiskt utan att behöva ha hjälp konstant eller någon som underhåller mig o mina barn. Jag klarar det själv och vi hittar alltid på saker att göra...själv eller med andra kompisar. Ibland har man tråkigt men det ska man också behöva ha. Det kan inte hända saker hela tiden :)
Nä, med detta sagt...jag beundrar er ensamstående mammor/pappor där ute. Way to go!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0