Sovmorgon...woho!!!

Idag lät inte våra barn förrän 7,30. Med tanke på gårkvällen så trodde jag och hoppades jag på att Moa i alla fall skulle sova längre. Albin brukar dock låta tidigare men jag tog först upp Moa innan jag hörde honom :) En skön morgon får man väl säga och även denna dag har jag vaknat utvilad...det är härligt.
Idag står lite kalasfirande för mig på schemat. Ja, det  blir lite av ett dubbelkalas för idag fyller vår lilla Nisse 7 år...gamling :) Mamma, pappa o syrran kommer på lite kaffe o fika. Så gårdagen innefattade bland annat bakning....Det blev syltkakor och en annan form av mördegskaka med choklad i och så givetvis kanelbullar. Mums!!!



kanske inte ser så mycket ut för världen men goda var dem....det borde vara huvudsaken...eller?
Nu är kaffe nerrunnet så nu blir det frukost time :) Godmorgon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0