puh....what a day!

Ännu en dag till ända och med den har det varit fullt ös. Albin sov ju inte i förmiddags som jag skrev, utan låg i 1½ timme och höll på innan han somnade. Då var klockan 13,10 och Moa skulle hämtas kl. 14. Så kan ni ju själv räkna ut att han inte fick sova länge. Jag tryckte ner honom i vagnen men han somnade inte om utan har hållt sig på dem få minuterna under dagen.
Efter dagis drog jag, Moa o Albin till ankorna och gav dem mat o lekte på båten...



Dem var hungriga...men dem fick ju mat så de var ju bra.
När vi sen var på båten så kom Lucas, Linda o Alina förbi och då blev planerna ändrade. Vi blev återigen bjudna på middag hemma hos dem på nummer 17. Vilken lyx!! Himla trevligt att få vuxet sällskap vid middagen...Tusen miljoner tack till er. Alltid lika trevligt och barnen fick leka av sig. Både stora o små :)



Med 2 vuxna, 4 barn och en STOR hund på 101 kvm utan öppen planlösning och fördelat på 2 våningar kan bli ganska så trångt när inte dem stora barnen är på ovanvåningen o leker. Om det inte är trångt så är det i alla fall ett j*vla väsen. Inte för att dem bråkar eller skriker men det går inte att undgå väsen med 4 barn :) Så nu är jag lagom trött i huvudet och ska bara sitta i soffan o slö glo på tv och ta en kopp te för min onda hals. Nä...den känns inte bättre :( Imorgon är det onsdag och dags för veckans gympa pass :) God kväll alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0