Pre-birthday firande

Jodå, nu är gympan över för denna kvällen och jag filmade Moa även denna gången. 
Hon hade super kul även denna dag :) Då har jag också kul.
Dennis o Albin var iväg på andra utflykter. När vi sen kom hem från gympan så var det förberett för ett pre-birthday firande av mig :) Woho!!!! kul.
Moa sa efter ca 20 min tecknat "jag vill inte titta på tecknat längre" då sa jag " är du trött, vill du gå upp o lägga dig?" då sa hon: "ja" Det var bara till att gå upp och lägga henne och hon somnade på studs :)
Så nu har vi druckit lite mouserande vin (dennis har semester) och firat att jag fyller...BARA 27 år imon... 27 år....kan inta fatta att jag blir 27 år. OMG!
Nu ska vi titta lite på inspelade program och mysa. Imon 05,04 så fyller jag 27 år...GLÖM INTE DET!!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0