Playdate :)

Ja, nu sitter jag här o väntar ut tiden i stort sett. Inte ofta jag behöver göra det. Jag väntar på att det ska bli dags att möta upp med Linda o Lucas för att gå o hämta Moa o sen leka lite på någon lekplats. Vi ska gå 10 över 2 så det är en liten stund till men inte lönt att börja på något.
Sen blir det hem för lite snabb matlagning för idag är det ju onsdag, vilket betyder att det är gympa kl. 17. Hade jag helt glömt bort :( Hatar när jag glömmer saker sådär...men de ska bli kul ändå. Mest roligt är att se att Moa har roligt :)



Nä, dags för påklädning av alla ytterkläderna....Suck!! Hur mysigt det än är med kyla, tända ljus och vinterstämmning så längtar jag ändå oerhört mycket till sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0