pecka, pyton, urk....bläääää

ja, det verkar som att jag har fått en sväng av maginfluensa :( vet att det snurrat runt på Moas dagis o så klart skulle jag få det nu till helgen :( Började med att jag sovit riktigt dåligt i natt o när ja vaknade mådde ja skit...mådde illa o var kass i magen. Satte mig i soffan o varje gång ja reste mig trodde ja att ja skulle  kräka...svalde o svalde o svalde. Tänkte att ja behöver lite frukost men var inte sugen på nåt. Men tog lite smoothie och det tog kanske 5 min sen kom den upp igen :( blä.....hatar att kräka men sen mådde ja bra.
Nu mår ja verkligen blä igen, ont i huvudet och yr när ja reser mig. Behöver energi men vågar inte äta....
Usch, får se vad det blir av denna dagen. Trevlig lördag alla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0