Överrasknning !!!!

Usch, vilken dag...efter första kräkningen så fick jag i miglite banan o vatten och kände mig bättre...tji fick jag :( Åt även lite nyponsoppa med skorpor, dessvärre har inget få stanna i mig...Suck! Känner mig helt orkeslös och har ingen energi men kanske inte så konstigt när man inte får behålla maten.
Roligt för Dennis är ju att han har blivit iväg dragen på överraskningsfest inför hans 30 års dag nästa helg. Fast då är vi iväg så dem fick ta de idag. Det är Dennis o 6-7 stycken till. Han hade ingen aning...KUL!!!!
Mindre kul för mig här hemma då Albin gärna vill sitta på armen KONSTANT...annars bara gnäll. Ja blir förvånad om inte han åker på detta för under min andra kräkning så kom han in på toaletten och skrek o gnällde och drog i mig o toalstolen medans jag gjorde mitt bästa att få upp det som skulle upp och hålla han borta....Puh!!
Eftermiddagen har inte varit kul men nu är det inte lång tid innan barnen ska sova och då funderar jag starkt på att bädda ner mig själv för jag mår allt annat än bra.
Hoppas innerligt att detta går över under natten för imon ska vi hjälpa Eddie, Maria o Theo att flytta o städa :) + att jag vill inte må så här så klart ;)
Tyvärr inga nya roliga bilder tagna idag..dåligt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0