Över förväntan :)

Ja, som jag skrev innan så visste jag inte vad eftermiddag skulle bjuda på. Ibland kan det vara så att em o kvällen blir ganska så lång om man inte direkt har något att göra men....idag gick vi hem efter dagis och gjorde ingenting. Det var riktigt skönt och Moa var hur snäll som helst och tiden blev inte alls tråkig. Moa o Albin lekte uppe på rummen i över en timme :) Och efter maten så målade Moa målarfärg och sen tittade hon på film innan sänggång.
Moa tyckte om sitt rum och sover nu gott i sängen...dock somnade hon inte förrän närmare halv 9,vilket är alldeles för sent :( fast hon kom inte i säng förrän halv 8 för pappa var förbi och hämtade Ludde.
Så vår eftermiddag o kväll var över förväntan och den var istället jätte mysig, lugn och skön...blir så glad när det känns så här.
Nu när barnen åkt i säng så har jag pluggat en stund...usch, de är inte lätt och jag känner mig smått förvirrad :/ Hur ska detta gå?!
Nu ska jag dock hålla kväll, slö titta på tv och ladda inför en ny dag imon...då kommer min älskling hem. Han är så efterlängtad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0