Ny härlig dag..

Jajamen, onsdagen kommen här och vi säger STORT grattis till min vän Linda som fyller år idag....woho!!!!


Annars idag då...Moa ska på dagis som vanligt och jag, Dennis o Albin ska ner i byn och skämma bort oss med en frukost buffé på Kaffe & sånt. Mums!!!
Därefter är planerna att gå direkt hem och stoppa huvudet i böckerna...för oss båda. Nu måste jag börja lägga i en högre växel för att jag ska hinna med tidsplaneringen som är uppsatt. Känns tajt för övningarna tar sååååååå lång tid.
I eftermiddag får vi se om det blir lek med Lucas men gympa blir det i alla fall.. Moas favorit.
Nu ska jag leka lite med Moa innan hon ska iväg på dagis.

Ha en toppen dag alla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0