Ny familjemedlem

ja, i alla fall för en vecka. Pappas hund Ludde är här på en visit medans pappa grisar sig i sol o bad i Egypten :( Det är han väl värd men lite avis får man väl vara ändå...eller?! Så nu är det 2 barn o 2 hundar och jag är ensamstående tills imon kväll...ska nog gå det med.



Igår när det var gympa dags så hade vi fin besök av mamma. Hon kom hit på middag och sällskapade sedan till gympan och hade hand om Albin medans jag o Moa busade runt. Tack för hjälp o sällskap mor ! :)
När vi sen kom hem så var det tänt i hallen och jag tänkte "jag släckte väl innan vi gick", satten nyckeln i dörren och så var inte dörren låste. Jag tänkte "jag låste väl dörren?" Men.....en glad överrasking väntade mig o barnen, Dennis hade kommit hem. Bara för kvällen och han åkte kl. 7 i morse igen men de var mysigt och kul att han var hemma en runda :) Tycker vi om!
Nu är Moa lämnad på dagis och idag var det gruppfotografering och hon var glad o pigg när jag lämnade henne så det ska nog inte vara några större problem att få till. Dessvärre blir de ju inga poträttbilder i år :( *ledsen mamma*
Nu ska jag byta blöja på Albin som jag inte tror blir så trevligt. Har suttit här bredvid och hört hur det sprakat ordentligt och hur han tryckt på... Blir väl en syn för sig, sen blir det gymmet......Trevlig dag!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilka grisar våra föräldrar är :( mamma åkte till Canarieöarna igår :( kramizz

2011-11-10 @ 20:11:23
URL: http://fyraiiifamiljen.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0