Något seg o mör :/

Nu sitter jag här i min älskade soffa..känner mig inte lika pigg och utvilad idag vid denna tiden som igår vid denna tiden. Det känns att jag tränat hårt, både igår o idag. Träningsvärk från igår i lite olika delar i kroppen men det är skönt så det ska jag inte gnälla över :) Trött är jag också så ikväll blir det skönt när huvudet dimper ner på kudden i sängen.
Eftermiddagen blev inte riktigt som jag beskrev tidigare...så klart blev det hämtning av Moa i vanlig ordning men det blev inget Ikea. Får se om det blir en annan dag i veckan. Vi gick istället en runda o köpte glass och sen hem och fixade här hemma. Sen blev det matlagning och därefter ytterliggare e runda :) Men usch vad det blir mörkt fort nu när vi ställt om klockan...tycker vi inte om :(



Vi byggde en koja till Moa och därinne satt hon o byggde pussel :) Albin ska stå upp överallt nu och börjar mer o mer förflytta sig mellan saker och längs med saker. Jag HOPPAS verkligen att han går innan han börjar dagis, vilket är om lite mer än 2 månader så nu är det hård träning som gäller ;)
Nu blir det lite popcorn framför tvn och programmen "Den svagaste länken" och "112 på liv o död"....bra när man kan spela in programmen så det bara är till att spola reklamen...hahha.
Nu blir det mys....ja, igen. Får passa på för sen åker Dennis iväg :( Trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0