Min födelsedag :)

Igår, 3 november, var det ju min födelsedag....hela 27 år har jag hunnit bli. Galet va?! Men men, jag står här med 2 underbara barn, en underbar sambo och är på utbildningens väg till redovisningsekonom :) Kan ju faktiskt inte bli bättre och jag är hur nöjd som helst med mitt liv och önskar mig ingen förändring. Känner mig inte gammal (det är jag ju inte i heller) men ingen panik eller ångest eller liknande....jag har det bra!!!
Igår vaknade vi vid 7 tiden, mamma ringde när jag fortfarande låg i sängen...hahhaa. Sen ramlade smsen in och facebook hälsingar...jätte kul!!!! :)
Vi bestämde oss för att ha Moa hemma från dagis och så drog vi till busfabriken...



O shit vad stort det var...OMG! Det var riktigt kul där och Moa levde rövare. Vi lekte i drygt 2 timmar innan vi körde vidare och då blev det till Mc Donald´s för lite lunch. Mums!!!
När vi sen kom hem blev det en promenad/cykeltur till farmor fär jag fick en lite present och fika. trevligt!
På eftermiddagen så hände det inte så mycket, barnen var helt slut och vi var bara hemma och tog det lugnt och lekte...senblev det sängen tidigt för barnen. Vi hade soffhäng :)

















Det var för mig, en helt underbar födelsedag som spenderades ihop med alla mina älsklingar...kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0