Mamma, dotter dag :)

Ja, dagen idag har bestått av att slappa för större delen av familjen i alla fall. Dennis har ju lekt flyttgubbe men var hemma tidigt...redan vid halv 12 tiden. Då tittade jag o Moa på film och Albin sov...när Albin sen vaknade så tog jag o Moa oss ett bad ihop...vi lyssnade på lite lugn musik
* Marie Fredriksson - Tro
* Bruno Mars - Count on me
* Tomas Ledin - snart tystnar musiken
* Tommy Nilsson - Öppna din dörr.
Jätte mysigt hade vi och när vi var klara med det så målade vi våra tånaglar och Moa även sina fingernaglar... Resultat:



Fint va?
Sen badade Dennis och då byggde jag o barnen med lego och när alla var klara begav vi oss ner till skyltsöndagen här i byn fast det var inte så mycket att titta på...kan tänka mig att det stormiga vädert hade en stor del med det att göra....tråkigt.
Nu är vi hemma igen o matlagning på hög nivå. Verkar som att vi alla mår bra för inget mer har kommit ur Moa eller mig eller någon annan för den delen.
Nu...steka, steka, steka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0