Mamma, det var ett lejon

Hahhaha...min söta lilla Moa. Idag efter vår filmstund i soffan ,där Moa fick slumra till i 15 min pga den tidiga morgonen idag, så skulle vi bege oss till lekbåten för en lekstund med Clara, hennes mamma Louise och lillebror Aston. På vägen dit, cyklade Moa och det blev lite trångt på gångbanan för vi fick möte. Det var en man med väldigt mycket skägg och hår på huvudet. När han precis paserat oss så säger Moa: Mamma, de var ett lejon. Jag bara gap skrattade rakt ut i luften och kom på mig själv sen och tittade mig runt för att försäkra mig om att han inte hörde det där. Hahha...så roligt.







Kvällen är kommen och med den en Moa som har gjort att jag redan sprungit upp 8 gånger!!!! Jag gör allt för att inte få ett smärre utbrott på henne och ge henne det. Det är väl precis det hon vill men icke. Jag ska hålla mig och inte låta henna get to me....jag går upp och säger godnatt o går ner igen. Fattar inte vad hon vill???
Nu ska jag ta mig en god kvällsfika och sen plugga lite, för det har jag inte gjort på hela dagen. Så nu säger jag god kväll!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0