Lite torka :/

Förlåt men det har varit lite torka här inne på bloggen under helgen men det blir så när Dennis är hemma denna korta stund. Vi hänger hela tiden :)... Nästan. han har varit hos Eddie och målat 4 timmar igår och 3 ½ timme idag...en hel arbetsdag och då har jag underhållit våra barn.
Idag har dock varit en super effektiv morgon/fm. Vaknade vid 7, frukost, satte igång tvättmaskinen....3 maskiner har det blivit idag!! Bäddat rent i sängen och då var inte längre tvättkorgen tom :( Städat uppe och nere och badat barnen...allt innan Dennis kom hem vid halv 12 :) Det kallar jag flitig.
Nu sover Albin, Moa kollar film och jag ska slänga mig i duschen. I em ska vi förbi Dennis föräldrar en runda och så får vi se vad mer em har att erbjuda. Det känns, till skillnad från andra söndagar, som en rolig och trevlig dag :)



Albin har börjat bli lite smått vild när han badar...och denna bilden visar precis hans rätta sida i badkaret. Han ser lite smått galen ut eller? Han bara kastar sig runt och ställer sig upp...fullt ös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0