Lite bättre...

det känns lite bättre nu, jag känner mig gladare i alla fall så de är ju bra. Ska snart traska bort till dagis för att hämta Moisen. Jag tar den stora vagnen för att slippa några diskussioner och att mitt humör ska rinna över för x antalet gången i rad i så fall :( Hon får helt enkelt åka vagn hem, eller så går vi en runda. Nu är hennes rum färdigt och jag har flyttat sängen, samt satt upp den ena kortsidan så nu är sängen kortare och även vänd så att stödet vid kanten är utåt. Kanske detta kan få henne att somna gott i sin säng?! Återstår att se.
Jag har även städat och tvättat lite...Albin lyckades ju med det fina att smeta ut 2:an i body och byxa :( Mindre kul. Nu ska jag o Albin äta mellis och sen drar vi på ytterkläderna och promenerar iväg....
Inget planerat under em....delade känslor om det... Vill göra nåt för annars bli kvällen lång men orkar inte göra nåt....Velig?! Ja, lite grann...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0