Liiitttteeee trög

Torsdag idag och igår kom Dennis hem en runda...YAY!!!! Mamma som skulle komma o passa barnen medans jag var på föräldrarmöte kunde åka hem igen när hon fått mat i magen :) Så åkte vi allihop på gympan och efter den lämnades jag av på dagiset för möte...vi höll på i 2 timmar!!!! Suck, men så klart intressant, mitt barn går ju där så jag bryr mig ju.
Så jag var social med Dennis under kvällen igår, därav bortfall av inlägg :)
Idag är jag lite trögstartad känner jag. Jag vill julpynta och städa, hänga upp gardiner etc men vet inte vart jag ska börja. Jag borde plugga för det gjordes inte mycket igår. Vi behöver nya julstjärnor till fönsterna märkte jag nu när jag tog upp dem...lite i sönder :( Jag vil handla små paket att lägga i Moas julstrumpa som hon ska få på adventsdagarna :) Mycket jag vill men med denna känslan jag har nu så kommer inte mycket bli gjort.
Imorgon kommer Dennis hem och då får vi väl fixa allt då....nä, nu ska jag se vart jag ska börja först...Hmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0