Känns som söndag :/

Nu är återigen kvällen kommen och med den kom det även en hemmalagad bakad potatis med hemmagjord skagenröra...Mums!! Dagen har rört sig fram o lagom takt och dagen har varit trevlig. I förmiddags blev det lite utomhus vistelse där Moa fick leka/träna Nisse...som hon tycker är super roligt :) Sen en cykel/promenad tur till Ica för lite god lunch handling. Sen blev det lite slapptid...Moa kollade film, Albin sov...jag gick runt och plockade med lite här o lite där :) Sen lekte Moa i trädgården och därefter kom mina nära o kära. Mamma, pappa o syster med 2 barn. Mannen och Josefin var på andra äventyr. (sorry syrran, glömde ju skicka med kanelbullar, Du får titta in en dag efter jobb)



Albin med sin morfar sitter o delar på pepparkaka...mys!
Ikväll vid läggningen så skulle så klart Moa strula igen. Allt gick bra tills jag skulle gå ner, då börjar hon med än det ena och än det andra till hon till sist fick ett litet utbrott....fast!!!!! Idag gick vi upp kl. 19 och med sagoläsning, mys, utbrott om att hon skulle ner, lite mer mys och ett par gånger "mamma" så var jag nere igen 19,40 så betydligt mindre tid idag och hon somnade i stort sett direkt därefter så idag somnade hon i bra tid.
Tror det gäller att vara konsekvent och jag gjorde exakt samma idag som igår och det tog inte alls lång tid idag, så vi fortsätter på det :)
Nu ska jag inta lugnet och ladda inför imorgon då vi ska ut på äventyr och utflykt. Trevlig kväll alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0