irriterad :(

Känner mig lite smått irriterad idag, inget kul. Vet inte varför men ibland känns det bara som om allt blir för mycket och jag behöver en paus. I början av veckan har jag super bra tålamod och när helgen närmar sig och det har varit lite för mycket under veckan så är det inte lika långt. Moa känns också lite små retig idag, på lite stör humör.. Ingen bra kombination :( Suck!!
Nu är Dennis på fysen med brandkåren och när han kommer hem blir det lunch, lite lördagsgodis handling och lek på lekplatsen. Jag ska även försöka se till att få lite egentid UTAN att behöva tänka så mycket. Bara koppla av. Det känner jag att jag behöver. Det är jobbigt när han är borta hela veckan för jag är verkligen mamma 24 timmar om dygnet. Visst sover dem på kvällarna men de är inte så att jag bara kan gå eller åka iväg en runda utan barn. Ibland kan det blir för mycket bara. Usch vilket gnälligt inlägg det blev helt plötsligt. Förlåt!!
Nu ska jag göra lördagen till det bättre och jag ska, som alla andra dagar, hålla mig lugn och inte tappa förståndet :) Trevlig lördag alla!!!



I morse var det kallt, ca 4-5 grader. Brrr....på med vinter munderingen :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

så söt bild:)

2011-11-12 @ 10:04:15
URL: http://ponnybrudarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0