Hur gick det?

Idag när jag gick upp på ovanvåningen för att hämta kläder så satt Moa i soffan o kolade tecknat och Albin lekte runt. Antagligen har han stått vid soffbordet för plötsligt hör jag DUNK...Allt stannade för mig för det lät som om han slog i soffbordet. Han började inte gråta utan var helt tyst....då hör jag Moa "hur gick det?" Jag skrattade för rmig själv samtidigt som jag fortfarande befarade det värsta. Sen hörde jag honom. Jag frågade Moa vad som hade hänt och hon sa att han ramlade...var slog han sig då? I min stol sa hon. OKej....Så frågade jag..." Vad gör han nu då?" Så sa hon ...."han dansar". Hahhaha, då dansade han med till tecknat melodin på tvn. Det låter alltid värre än vad det är. Stolen hadr väl slagit i bordet och inte han. Allt var bra och igen skada var skedd :)
Nu ska jag dra till gymmet och träna lite ben, axlar o armar....see you!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0