Hemsk natt!

Jo tack, vilken natt...kanske inte så mycket för mig utan mest för Dennis. Nu är det hans tur att vara magsjuk :( Vid 01 tiden i natt hörde jag hur kan kräkte på toaletten där ner. Sen kom han upp till mig och gav mig mig i uppgift att ringa maria o lämna över jouren till Eddie. Sagt o gjort. Vi tackar!!!
Sen bodde praktiskt taget Dennis inne på toaletten till 5 halv 6 i morse. Jag var vaken mellan 01 och 03.30 ungefär. Moa vaknade också men somnade om inne hos mig ganska så fort...
Usch, jag vill inte byta och jag förstår precis hur han mår. Inget kul :( Stackare!!
Annars idag är det bra och Moa är på dagis i vanlig ordning, Albin röjer här hemma o dennis ligger på soffan. Jag ska plugga så mycket jag får för Albin och sen när han sover ska jag till gymmet och ta mig ett pass.
Får se vad som händer efter dagis och hur älsklingen mår...
Trevlig dag alla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0