Gräsänka

Jodå, det kan man väl kalla mig nu. Gräsänka...en kvinna vars manär bortrest. För det är ju Dennis...dags för 3 veckors utbildning och sen är han klar brandman :) Har jag tur kanske han kommer hem en kväll i veckan men det är inget jag räknar med.
Jag o albin är uppe och han har fått frukost och kläder på sig. Jag ska också göra mig redo. Moa sover fortfarande...det blev en lite diskussion igår också :( Men tog max 10 min så de var inte ens lönt...störigt bara. vaknar hon inte om 20 min så får jag nog väcka henne för sen ska vi ju till dagis också. Idag ska jag försöka ta mig till ett träningspass och sen blir det fix o trix och plugg så klart. Nu blir det för mig att göra mig färdig....ha en bra dag alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0