Full aktivitet :)

Jodå, fullt ös jämt. Albin knas skulle ju inte sova i sängen idag så efter en timme tog jag ner honom och byltade på honom kläderna och tryckte ner honom i vagnen och han somnade innan jag hann utanför dörren...så klart. Sen sov han gott i 1 ½ timme och jag hann till o med hämta Moa innan han vaknade :) Utanför dagis mötte vi upp med Anna-Karin och Elin och sen drog vi till båten och ankdammen. Men det var kallt och efter ett tag gick vi hem till dem och lekte vidare.



Vi gick hem lite över fyra tiden och då blev det matlagning, promenad med hundarna och sen ett bad för barnen. Nu sover albin gott och Moa är också på väg in till drömmarnas land :)



Själv är jag lika trött i huvudet efter denna dagen men nu måste jag sätta mig med lite bokföring :( men först lite kvällsfika, min mage känns ganska så tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0