Frostlandskap

Jodå, idag fick vi sovmorgon till halv 8 :) Woho!!! Riktigt skönt. Vaknade med en, förhoppningsvis, pigg o utvilad Moa som verkade vara på gott humör. Det gillas :) Vi åt frukost, tog på oss och hann titta på lite tecknat också. Sen ytterkläderna på och cykel promenad till dagis. Frost, kallt och friskt väder idag. Solen skiner också och det tycker vi om. Moa sa hela tiden " titta mamma, det är vitt på gräset" "där också" och "där också"...Ja, minusgraderna börjar sakteliga smyga på oss. Mysigt!!



                                  

Nu skulle jag egentligen ner på gymmet, var tanken...men jag har sån huvudvärk så jag tror att jag stannar hemma och slappar lite. Inte ofta jag kan göra det...får se om ja kan tillåta mig att göra det idag eller jag hittar på annat här hemma. Albin leker på fint inne i vardagsrummet och det kan han gott fortsätta med tycker jag :)
Nu ska jag ta mig en frukt och sen får vi se vad som händer....Ha en bra onsdag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0