Efter många om o men...

...så sover äntligen Albin. Han har börjat med en ful vana....att inte somna på dagarna när jag lägger honom. Allt annat är ju då mycket roligare än att sova. Som att ställa sig upp i sängen och bita lite på kanten...att ställa sig upp o titta ut bakom rullgardinen (som han drar åt sidan)...ligga o lalla o skratta, slänga ut napparna och allmänt röra runt på sig. SUCK! Idag tog det dock bara enhalvtimme för honom att somna och det kan jag tycka är ok. Vi har ju lite begränsad sov tid eftersom Moa ska hämtas kl. 14 och det tar ca 15 min att gå dit. Nästa vecka ska hon i alla fall vara där till 14,30 så hon kan äta mellis där för det tjatar hon om dagligen när jag hämtar henne.
Nu ska jag fortsätta med mina bokföringsövningar i Visma....so long...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0