Det blir inte alltid som man tänkt sig :(

Nä, verkligen inte och idag resulterade det i att det inte blev någon gympa. Moa skulle tvunget bråka precis innan och när hon väl gav med sig med det så var klockan så mycket att det fick bli bilkörning. När vi då skulle ta på ytterkläderna så började hon istället att bråka om det...så klockan blev för mycket att det inte blev någon gympa alls...SUCK! Hon bara gnällde och hade sig så det var nog lika bra att vi stannade hemma. Moa o Albin fick sig istället ett bad och det tyckte dem nog var minst lika kul :)
Tycker så synd om henne när det inte blev någon gympa för hon sa flera gånger "jag vill till gympan" "jag vill leka på gympan" osv... Men denna bestämdhet, jag förstår mig inte på den eller henne för den delen. Känner mig så maktlös för hon drar mig verkligen till max..Åhhhhh!!!!!
Men men, lekstunden med Lucas efter dagis var ju trevligt och Alina och Albin fick sig en trevlig och mysig gungtur :)



Nu ska jag bara ta o slappa för denna kvällen har inte varit rolig :( Trött o huvudvärk är summan av det...god natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0