det är ffffrrreeeeddddaaagggggg!!!!!!!!

Woho...fredags morgonen är kommen och i em/kväll kommer min älskling hem :) Yay!!! Mysigt. Idag vaknade Moa redan halv 7, var längesedan känns det som...hahha. Blivit lite bortskämd där ett tag. Nu har vi ätit frukost och jag ska alldeles strax trycka på barnen kläder. Sen är det dagis för Moa och för mig o Albin blir det ett besök hos mamma och äta lite lunch...mums!!!
Jag som skulle ha planer för varje helg står här nu med inte så många planer för denna helg :( Det enda som står på schemat är fars dags fika hos Dennis föräldrar på söndag eftermiddag. Det ska ju bli trevligt men annars får vi nog ta dagarna som dem kommer. Dennis går ju på jouren ikväll och har den över helgen så vi är ganska så begränsade vad det gäller att hittta på saker :(
En sak på schemat är säker i alla fall...ikväll blir det Myyyyyysssss!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0