Då o Nu bilder

Ja..idag var jag snabb när Albin ställde sig vid altandörren....precis samma ställe som Moa ställde sig vid när hon var lite. Moas bild är tagen den 5 januari 2010....11 dagar innan hon ska fylla 1 år... Albins bild är tagen idag 28 nov 2011...15 dagar innan han fyller 1 år...så de är nästan på dagen lika gamla....

   Moa 

                                Albin  

Det är kul när man kan lyckas med att få bilder på samma plats i ungerfär samma ålder. :) Här är mina godingar..
Det hände inte så mycket idag efter dagis, vi gick hem och lekte och åt middag. Sen gav Dennis sig iväg och nu är det Bolibompa...tiden rinner iväg. Albin har redan somnat o snart är det dags för Moa att sova...behövs. Hon är JÄTTE trött. Sen ska jag slappa själv och ta mig en god kvällsfika och invänta Dennis...Imorgon är de tisdag
God Kväll!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0