Brrrr...frusen :(

Ny dag, nya tag...Morgonen började bra även idag. Vi steg upp runt halv 8, lagom tid :) Åt frukost, tittade på tecknat, påklädning osv....det vanliga. Tog promenaden till dagis, Moa cyklade som hon alltid gör nu förtiden. Det är bra att hon rör på sig. Jag o Albin gick hem och lämnade Nisse, åt mellis och sen gick vi ner i byn igen. Jag skulle kopiera lite papper, handla halstabletter och frimärken och in på banken och beställa nya Visa kort. Fick allting gjort och lånade även 3 böcker till Moa på biblioteket, blir hon nog glad över. Nu sover Albin och jag ska äta lunch. Min tanke var idag att städa o tvätta lite men NÄ...jag är frusen och det är grått o trist ute så det blir lite plugg och sen ska jag faktiskt göra nåt som jag ALDRIG gör...slänga mig i soffan en liten stund och göra ingenting. Vila och dricka en kopp te tror jag...
Får se vad som händer i eftermiddag, kanske Louise dyker upp men det vet jag inte. Skönt att ha lite saker planerat nu när Dennis är iväg annars kan tiden efter dagis bli ganska så lång... tur jag har mina vänner och nära o kära som vill umgås med mig :)
NU ska jag fixa lunch...ha en bra dag alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0