Är bollen i rullning??

I natt runt 01 tiden så hör jag gnäll från Moas rum...tänkte hon somnar väl om men efter en gång till så gick jag in där och då säger hon "jag har kräkt, jag har kräkt"..Det var på väggen , på tröjan, på kudden, på täcket och i håret...SUCK! Bara till att ta in henne i badkaret, duscha henne och blöta ner alla kräkiga sängkläder...torka henne och sen fick hon ligga i vår säng...Inget mer under natten. Puh!!! Inget nu under morgonen i heller men jag håller mig hemma så får Dennis åka iväg och vara flytthjälp själv. Mamma kommer i alla fall förbi en runda med lite bullar...trevligt med sällskap :)
Men är det i rullning nu så hela familjen ska få denna tråkiga kräk/magsjuka??? Hoppas inte. Tvättmaskinen är redan inne på maskin nummer 2 :( Suck!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0