Ändringar..

Idag har Albin beslutat sig för att ändra i den vardagliga rutinen och istället sova nu och inte efter lunch. På vägen till dagis så upptäckte jag att han satt och sov så jag fick fälla ryggen och han sov vidare. Nu har han sovit i drygt en timme...blir ingen middagsvila idag efter lunch. Hoppas att han tar en power nap i eftermiddag också annars kan det nog bli en gnällig sådan.
Anyway, jag är här inne och ska kanske ta tillfället i akt att glutta igenom skolsakerna...fortfarande något rörigt är det. Betala räkningarna..*suck* När Albin sen vaknar blir det en dusch och kanske städa o röja på barnens rum....sen hoppas jag att min älskling snart är på väg hem :) Woho. Allra sista dagen idag sen ska han vara hemma hos oss. Tycker vi om !!!
Förresten, Moas gruppfoto på dagis har kommit och hon blev så bra...min fina lilla flicka...



hennes bästa kompis Alva, sitter o håller amen runt henne....så söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0