38,7

Så var det dags igen för stackars Albin att ha feber :( Suck!! 38,7 hade han i temp ikväll innan sänggång så det blev alvedon och sängen en halvtimme tidigare än vanligt och han sover nu gott. Det betyder att jag o Moa fick mycket egentid i soffan framför tecknat innan hon nu har blivit lagd. Får se om hon kan hålla sig på rummet idag då...trägen vinner :)



Jag känner mig inte helt ok heller, min hals värker när jag sväljer och har gjort nu ett par dagar :( trist och det gör OOONNNNNTTTTT!!!!!! Så ikväll blir det gott te och en macka...mums!!
Eftermiddagen idag har spenderats med familjen på nr. 17. Direkt efter dagis gick vi hem där och blev bjudna på middag och därefter blev det en promenad/cykelrunda. Men de är ju galet vad det blir mörkt fort nu...redan vid 16 tiden börjar det mörkna och när vi kom hem vid halv 6 tiden var det nästan kolsvart :( Deprimerande, så nu är levande ljus tända och filten om benen och jag trycker in mig i soffans hörn för lite egentid med mys fika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0