129g456h6d674hh

Ungefär så känns det i mitt huvud...en röra :( Jodå, pluggat har jag gjort...ett par timmar men frågan är om det gett något?! Allt är så rörigt...SUCK! Hoppas en dag att allt bara faller på plats och jag bara säger AHA....vad skönt de hade varit :)
Nu ska jag ta o fräscha upp mig och snart bege mig för att hämta stora plutt..Moa. Så här mysigt hade vi det i soffan igår framför Bolibompa...



Hon ser ganska sp trött ut va? Rätt...när jag sen gick för att göra redo hennes rum för sänggång och sen kom tillbaka så sov hon gott i soffan...hahahha.
Får se vad eftermiddagen bjuder på...Dennis ska ju på övning eftersom han har jouren detta dygnet...jag o barnen får roa oss själv...ska nog gå bra :)
Nä, på med lite anständiga paltor istället....och av med mjukis setet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0