11 månader idag...woho!!

Idag är det den 14 november, vilket bertyder att det är endast 1 MÅNAD kvar tills min lille Albin fyller 1 år....1 ÅR...fattar ni?! Inte jag :( Så idag "fyller" han 11 månader....woho!!!!  GALET är ordet...
Jag o Albin var på gymmet och tog oss ett svettigt pass...jag blev svettig. Hans blöta var nog bara vatten som rann från flaskan när han drack ;)...jag blev i alla fall svettig så nu efter lite bokföring, som ändå inte blir rätt :( Så ska jag bege mig in i duschen.
Från o med idag går Moa på dagis till 14,30 och den halvtimmen känns väääällllddddigt lång måste jag säga och idag efter dagis har vi inget planerat. Kanske blir till at gå hem och se på en film ihop och sen matlagning på det.
Men nu stinker jag så jag säger bara en sak....duschen, här kommer jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0