Va?

Alltså detta ord...va? Moa använder det avigt och rätt. Hallå...Moa, du kan gå över där. va? du kan gå över där, va? Amen, duuuu kkaaaannnn gggååååå öööövvvveeerrrr ddddääääärrrr, va? åhhh....bara gå, ja!
Hon är ju för söt när hon säger va? men hon vet nog inte riktigt var rätt läge är...hahhaha, lilla söta Moa.
Trots regnet begav vi oss ut på en promenad, mindre skönt och den enda som tyckte det var roligt måste ha varit Moa. Hon fick ju ha stövlar, regnjacka och paraply...woho!! Inte ens hunden tycker regn är så kul.



Här ser hon dock mindre road ut men de är hon . Hon bara koncentrerar sig på att hålla sitt paraply i schack och sen älskar hon när jag tar foto. Hon säger alltid. Jag vill titta!
Idag är jag trött och hoppas på att det kan bli sängen tidigt, det är ju dock BB idag. I natt ska jag ladda inför en löprunda på 7,1 km imorgon. Puh, nu blev jag genast tröttare....hahhaha. Trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vinnarna i dagens blogg är dragna !

Kolla in om det vart du, om inte är det bara att anmäla sig igen ;)

http://fridisi.blogg.se/2011/may/vinnarna-och-en-ny-omgang.html#comment

Tack för att du deltog ~

2011-05-01 @ 21:34:42
URL: http://fridisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0