Störigt

åhhh.....så jädrans störigt med den nya telefonen. Vet inte hur jag ska få över bilderna jag fotar me den till datorn :( Visst kan jag gå in via nätet och göra det...men det tar sådan tid. Åhhhh....måste få över dem. Blir ju inte så roliga inlägg för er kanske...hahaha
Idag tog jag ju lite bilder på när vi var ute i trädgården och rensade och gjorde fint :) Albin fick vara med i sin gåstol...sen blev det lunch och då åkte Dennis på larm. Vi fick äta själv...
Sen har vi varit på brandstationen och kollat på brandbilarna och Moa o jag fick prov sitta. Dem var STORA!!!! Moa får väl flörta med farbror Eddie och fråga om han kan köra henne en runda :) hihi...det blev lite bilder därifrån också, men NÄ, inte kan jag visa dem.
Sen har vi varit hos Dennis syster och där var alla andra i hans familj också...när vi skulle hem så fick Dennis larm så vi fick åka hem själv...Ska fortsätta med att försöka hitta ett sätt att få in mina bilder. som sagt var STÖRIGT!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0