Stolt mamma

Ja...kan ju inte annat än att säga att jag är en stolt mamma. Det går jättebra med Moas potträning. I morse ville hon inte ha trosor utan ha blöja...klart hon fick, kan ju inte tvinga henne. Men efter ett tag sa hon att hon ville ha trosor. Det fick hon, kunde inte kissa just då så hon gick och lekte och jag plockade undan frukosten och rätt vad det var så sa Moa...jag är kissig mamma och så satte hon sig på pottan o kissade jätte mycket...WOHO!!!!! Bra framsteg där...När sen nr. 2 ville ut så höll hon för gumpen och ville inte sitta på pottan...stackaren blev så ledsen. Vi tog av trosorna o så kom det på mattan...hon blev jätteledsen och visste inte vad hon ville göra. Jag uppmuntrade och sa att det var jätte bra och inget farligt osv och till slut så var hon inte ledsen mer utan spolade ner allt och sa hon ville bada. Så nu är vi i badrummet och hon plaskar runt för fullt.



Idag är det även Albin 5 månaders dag och min systers födelsedag... Grattis till er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0